Professional development via Observation

Больше
1 мес. 2 дн. назад - 1 мес. 2 дн. назад #1 от buwise08@gmail.com
Thank you Sholpan,for your reply, however, would be great to read your personal experience, with your students in your English class
Последнее редактирование: 1 мес. 2 дн. назад пользователем buwise08@gmail.com.

Пожалуйста Войти или Регистрация, чтобы присоединиться к беседе.

Больше
1 мес. 1 нед. назад #2 от Zulfizar
Differentiating Between Perception and Reality,
- ⁠Gathering Concrete Evidence for Instructional Changes,
- ⁠Reducing Bias and Subjectivity,
- ⁠Encouraging Reflective Teaching Practices,
Which of these strategies have helped you adjust your teaching? Your examples will be helpful.

Пожалуйста Войти или Регистрация, чтобы присоединиться к беседе.

Больше
1 мес. 1 нед. назад #3 от sholpan
Through Identifying Patterns Beyond First Impressions,
- ⁠Differentiating Between Perception and Reality, you can identify the weak and strong sides of the preparations to the lesson
Спасибо сказали: TatLet, buwise08@gmail.com

Пожалуйста Войти или Регистрация, чтобы присоединиться к беседе.

Больше
1 мес. 2 нед. назад #4 от buwise08@gmail.com
how systematic observation can help educators challenge assumptions and improve teaching methods?
 Which of the strategies are more applicable for you while observing your students’ learning:
- Through Identifying Patterns Beyond First Impressions, 
- ⁠Differentiating Between Perception and Reality, 
- ⁠Gathering Concrete Evidence for Instructional Changes, 
- ⁠Reducing Bias and Subjectivity, 
- ⁠Encouraging Reflective Teaching Practices, 
Which of these strategies have helped you adjust your teaching? Your examples will be helpful.

Пожалуйста Войти или Регистрация, чтобы присоединиться к беседе.

Время создания страницы: 0.668 секунд
Работает на Kunena форум